Kärt återseende

Föreningskollegan var tillbaka idag! Så kul att träffa henne igen efter två veckors praktik och tentaplugg för hennes del.

Det har varit en extremt lugn dag idag. Jag punktade de sista dagordningarna och väntade in kvinnan som skulle hämta upp utskifterna.
En pärm för styrelsens protokoll under 2011 har jag fått göra iordning. Skriva ut typ 200 sidor och sätta in i plastfickor - plastfickor som var slut. Blev lite panik där i jakten efter fler (och rätt sorts) plastfickor. Jag fick omorganisera mina egna plastfickehögar en del för att få ihop.
En påminnelse har skickats till en potentiell kund. Jag är lite trött på folk eller instanser som inte kan svara på mejl.

Jag har varit lite behjäplig när planeringsgruppen för Utlandsresan planerade för fullt. Jag fick glädjande besked i samband med det - jag ska följa med som ledsagare! Jag är jätteglad!

Nu näst ska det bli fika med Föreningen.

Det får avsluta den där lugna dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0