Det är ingen vanlig dag, för det AB-s arbetsdag!

Blogginlägget kommer sent denna måndag - vecka två av Arbetsbiträdets blogg. Fick ett uppdrag i sista stund av Bossen. Föreningens årsredovisning behöver skrivas under av både styrelse och diverse revisorer. Arbetet med att samla in styrelsens underskrifter är klart och papprena ska vidare. För att snabba på processen åkte jag direkt till revisor ett. Imorgon ska jag hämta upp papprena igen efter att revisor två har skrivit under.

En parantes bör tilläggas att i all hast råkade jag glömma nycklarna till hemmet på skrivbordet. Snuriga mig.. Tur att Mor har ett par extra

Annars har det varit en lugn dag. Företagskollegan var på plats när jag kom - det var trevligt att träffa henne igen efter en veckas resan för hennes del. Mitt på eftermiddagen fick vi till en tepaus med chaite (inte julte som Bossen och Föreningskollegan påstår!).

Jag har jobbat vidare på listan för gymnasieskolor Företaget ska kontakta. Det har varit en väldigt lugn dag idag.

Det får avsluta dagen och kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0