Din plats i kön ääääär... 28!

Började dagen som jag avslutade gårdagen - ute på fältet. Hämtade upp Föreningens årsredovisning hos Revisor två. Dock en timma senare än planerat på grund av Kollektivtrafiksbolaget. Gaah! Inställda tåg och försenade tåg. Men fram kom jag.

På spårvagnen mötte jag Ordföranden för Föreningen. Vi bestämde i söndags att han skulle komma till Kansliet för att få lite hjälp med kvittohanteringen. Alltid trevligt att ha honom runt sig.

Har ringt till Tågbolaget idag också. Hamnade som nummer 28 i kön. Kul! När jag kommer fram säger en käck "Jenni" att jag har ringt fel nummer. Men hon är snäll nog och kopplar mig till rätt Kundtjänst. Där är jag bara nummer två i kön.
För nästan en månad sedan skickade jag in lite restidsgarantier för Bossen och Företagskollegan. En kom tillbaka med fel beställningsnummer och vi ombads att komplettera med rätt nummer. Men tantan i luren kunde inte jobba med mig i luren - så jag fick vänligen skicka in allt. Jahopp, inte så mycket att göra åt.

Mellan varven har jag layoutat en ansökan åt Föreningskollegan och korrekturläst en projektplan för Företagskollegan. Alltid är det något!

Nu ska jag skynda till Föreningsfikan!

Det får avsluta dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0